نرم افزار طراحی کامپیوتری کفی و صندل طبی

نرم افزار طراحی کامپیوتری کفی و صندل طبی

کلینیک سلامت پا پردیس یک مرکز تخصصی در حوزه فوت اسکن است که به منظور تشخیص، درمان و پیشگیری از مشکلات پاها و کمر و زانو تاسیس شده است.

این مرکز با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و تیم مجرب درمان ، به ارائه خدمات و مراقبت‌های با کیفیت و انجام تست‌ها و تحقیقات مربوط به فوت اسکن می‌پردازد.

چه زمانی نیاز به نرم افزار طراحی کامپیوتری پا داریم؟

یکی از مهمترین دلایل استفاده از اسکن پا،تشخیص بیماری ، شدت آن و ساخت کفی و صندل طبی جهت درمان است. در گذشته، این کار با قالب گیری از پای فرد توسط گچ های مخصوص صورت می گرفت.
اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، به سادگی با اسکن پا و تفسیر اسکن کف پا، شکل پای هر فرد به خوبی مشخص شده و به سادگی می‌توان اطلاعات آن را به نرم‌افزار دستگاه طراحی مربوطه داد؛ تا این دستگاه کفی مخصوص پای هر فرد را بسازد.
علاوه بر این، تفسیر اسکن کف پا از طریق این نرم افزار به فرد متخصص این امکان را می دهد تا مشکلات مختلف موجود در استخوان بندی پای فرد بیمار را پیدا کند .
به عنوان مثال بسیاری از مواقع علت درد پا، صافی کف پا یا کجی شست پا می باشد. به کمک اسکن پا در مرکز تهران یا کرج و تفسیر اسکن کف پا، می‌توان ساختار کامل پا را متوجه شده، در نتیجه به علت بسیاری از دردها در پا، کمر و حتی زانو پی ببریم.

نرم افزار طراحی کامپیوتری

نرم افزار طراحی کامپیوتری

دستگاه های اسکنر پا می ‌توانند اطلاعاتی بسیار دقیق را با سرعت زیادی در اختیار فرد متخصص قرار دهند.
نحوه کار دستگاه اسکنر به این صورت است که فرد بیمار نخست بر روی صفحه مشخصی و در موقعیت صحیح قرار می گیرد. در ادامه فرایند اسکن کف پا به صورت کاملا خودکار آغاز می شود.

پس از تنها چند ثانیه، دستگاه مدلی از کف پای فرد بیمار را بر روی مانیتور نمایش می دهد.
در نتیجه، با اسکن پا با استفاده از اسکنر های پا؛ تصویری کاملا واضح از پا و ساختار و ابعاد بخش‌های مختلف، نمایش داده می شود.
در نهایت نیز با تفسیر اسکن پا، می توان هم دلیل دردهای پا، کمر یا زانو را فهمیده؛ و هم می توان اقدام به ساخت یک کفی یا صندل طبی کاملاً مخصوص پای فرد بیمار کرد.

کاربرد نتایج اسکن کف پا

برای افرادی که به دردهای مزمن در ناحیه مچ پا ،زانو ، پا و کمر مبتلا هستند؛ وعده رفع این مشکلات ، یک خبر بسیار شادی آور محسوب می‌شود.
این مسئله به هیچ عنوان دور از ذهن نیست.

تکنولوژی در زمینه درمان درد های مزمن نیز به کمک آمده و این بار این مهم، توسط اسکن پا تحقق می‌یابد. قیمت اسکن کف پا به نسبت باری که این تکنولوژی از روی دوش تیم پزشکان برداشته، و دردی که بیمار را از آن نجات می‌دهد؛ بسیار ناچیز است.
اسکنر های پا، تجهیزات مدرن و تخصصی پرکاربردی هستند که امروزه در زمینه تشخیص علل درد پا، بسیار کمک کننده می باشند. حوزه ارتوپدی ، از این تکنولوژی بهره بسیار میگیرد.
عمده دلیل دردهای مزمن در ناحیه پا، به این جهت است که فشار ناشی از وزن بدن به صورت نامتناسب بر روی پاها تقسیم شده است. با تفسیر اسکن کف پا، می‌توان به خوبی نحوه توزیع فشار را بر روی پا مشاهده کرده و در نتیجه به علت ایجاد کننده دردها پی برد.
تفسیر اسکن کف پا، اطلاعات زیادی را در اختیار متخصصین قرار می دهد.

کاربرد نتایج اسکن کف پا

مهمترین کاربرد نتایج اسکن پا، ساخت کفی و صندل طبی می باشد. افرادی که مبتلا به دردهای شدید در زانو یا پا هستند و یا افراد مبتلا به بیماری دیابت،افراد دارای ارتروز و درد زانو ، در کمر یا دیسک کمر ، خارپاشنه با ساخت کفی های طبی پس از تفسیر نتایج اسکن کف پا ایشان، می‌توانند کمک زیادی به بهبود دردهای خود نمایند.

کفی و صندل های طبی نه ‌تنها جهت بهبود درد و رفع این معضل مورد کاربرد قرار گرفته؛ بلکه در بسیاری از مواقع به خصوص برای کودکان، می تواند منجر به اصلاح برخی ایرادات ساختاری در پا مانند صافی کف پا، والگوس زانو، کالکانئوس والگوس و از این دست شود.

روش درست شدن کفی با نرم افزار کامپیوتری

اسکن پا در تهران و کرج، به این صورت انجام می گیرد که بیمار بر روی دستگاه اسکن بدون تحرک می ایستد. با انجام اسکن اطلاعات کمر ، زانو و پاها وارد سیستم اسکن شده و دلیل بیماری و شدت آن کاملا مشخص خواهد شد.
با استفاده از این کار و با به کارگیری نرم افزار طراحی صندل و کفی درد شما تا حد کافی بهبود می یابد.
با تفسیر اسکن پا، به سادگی می‌توانید علت درد های موجود در ناحیه پا و یا حتی کمر و زانوی خود را فهمیده؛ و اقدام به درمان نمایید. کادر تخصصی کلینیک پا پردیس، با سالها تجربه در زمینه اسکن پا در تهران و کرج، با افتخار آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

بهترین مرکز ساخت کفی و صندل

بهترین مرکز ساخت کفی و صندل

فوت اسکن یک روش تشخیصی است که با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، تصاویر دقیقی از ساختارها و عملکرد پاها و اندام‌های پایین بدن را دریافت می‌کند. این تصاویر در تشخیص بیماری‌ها، بررسی مشکلات ساختاری و عملکردی پاها و به پیشگیری از مشکلات مربوط به پاها و اندام‌های پایین بدن استفاده می‌شود.
کلینیک سلامت پا پردیس با تجهیزاتی مدرن و دقیق از جمله نرم افزارهای طراحی ، تمامی نیازهای تشخیصی و درمانی مرتبط را برآورده می‌کند. تیم درمان مجرب و متخصص این مرکز با تجربه بالا و بهره‌گیری از روش‌ها و فنون پزشکی بروز، به ارائه خدمات مناسب برای هر بیمار می‌پردازد.
کلینیک سلامت پا پردیس با تمرکز بر بهبود و سلامت پاها و اندام‌های پایین بدن، مد نظر خدمات حرفه‌ای و شخصی‌سازی شده برای هر بیمار است. هدف اصلی این مرکز، ارائه خدماتی بهتر و کمک به بهبود کیفیت زندگی افراد است.
• اسکن کف پا در تهران
• اسکن کف پا در کرج
برای تشخص و درمان بیماری خود می توانید به شعبه تهران یا کرج کلینیک سلامت پا پردیس مراجعه کنید.

بهترین مرکز ساخت کفی و صندل
آدرس کلینیک سلامت پا پردیس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، روبروی مجتمع تجاری پالادیوم، ساختمان پیراسته، طبقه ۴، واحد ۴۱ مراجعه نمایید. تلفن تماس و نوبت دهی ۰۹۱۲۹۳۷۱۰۸۳ می باشد.
آدرس کلینیک سلامت پا پردیس: کرج ، چهارراه طالقانی، به سمت میدان سپاه، روبروی داروخانه هلال احمر، ابتدای بلوار قائم، ساختمان جهان نما، طبقه ۵، واحد ۱۵ مراجعه نمایند. تلفن های تماس و نوبت دهی ۰۹۳۵۹۵۹۶۳۵۳ و ۰۲۶۳۲۷۴۶۸۹۰ می باشد.