درمان درد آرتروز زانو در تهران در کلینیک سلامت پای پردیس امکان پذیر است. امروزه افراد زیادی به بیماری آرتروز زانو مبتلا هستند. بنابراین داشتن کلینیکی با قابلیت های درمانی بالا برای درمان این بیماران ضروری است.
کلینیک سلامت پا پردیس با پیشرفته ترین دستگاههای تکنولوژی روز آلمان در تشخیص و درمان بیماری آرتروز می تواند موثر باشد. ساده ترین راه ارتباط با مرکز کلینیک سلامت پا پردیس تماس تلفنی از طریق شماره های درج شده در سایت است.
مشاوران کلینیک سلامت پا پردیس مفتخرند تا در اسرع وقت با بیماران محترم تماس بگیرند.

بنابراین بیماران محترم می توانند در کمترین زمان نسبت به دریافت نوبت و انجام معاینه بالینی اقدام کنند.
شما مراجعین عزیز می توانید برای ویزیت در شعبه تهران کلینیک سلامت پا پردیس به آدرس تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، روبروی مجتمع تجاری پالادیوم، ساختمان پیراسته، طبقه ۴، واحد ۴۱ مراجعه نمایید. تلفن تماس و نوبت دهی ۰۹۱۲۹۳۷۱۰۸۳ می باشد.

درمان درد آرتروز زانو در تهران

به مرور زمان با افزایش سن، انسان ممکن است دچار بیماری های گوناگونی شود. یکی از این بیماری ها آرتروز می باشد. ممکن است فرد قبل از سن میانسالی نیز دچار آرتروز شود؛ این بستگی به سبک زندگی، ژنتیک و جنسیت فرد دارد.
تحقیقات نشان داده است که میزان شیوع بیماری آرتروز در زنان بیشتر از مردان می باشد. همچنین افراد دارای مشاغل سخت که مرتبا با حمل و جابه جایی اجسام سنگین در ارتباط اند، بیشتر دچار آرتروز می شوند.
فراگیرترین بیماری آرتروز، آرتروز زانو می باشد. نام های دیگر این بیماری استئوآرتریت و استئوآرتروز می باشد. بنابراین کلینیک سلامت پا پردیس سعی کرده است در درمان درد آرتروز زانو در تهران و کرج در زمینه خدمت رسانی به همشهریان بهترین باشد.

بیشتر بخوانید: مرکز درمان درد کمر در کرج + هزینه ها

بیماری آرتروز زانو

آرتروز ممکن است مانند هر بیماری دیگری از لحاظ پیشرفت بیماری به چند دسته تقسیم شود. تشخیص اینکه بیمار در کدام مرحله بیماری است، حائز اهمیت است. با توجه به قرارگیری در هرکدام از این مراحل روش درمان انتخاب می شود.
بر این اساس بیماری آرتروز به مراحل کم، خفیف، متوسط و شدید قابل تقسیم بندی است. بیمار در مرحله اول گاهی درد را تجربه می کند ولی اسکن های زانو ممکن است آن را طبیعی نشان دهند. در مرحله دوم، بیماری توسط اسکن های زانو قابل تشخیص می باشد.
در مرحله متوسط بیمار علاوه بر تجربه درد در حین انجام کارهای روزانه خود ممکن است دچار التهاب زانو نیز باشد. در مرحله آخر غضروف بین دو استخوان کاملا از بین رفته و احتمال تخریب استخوان وجود دارد.

درمان درد آرتروز زانو در تهران
درمان بیماری آرتروز زانو در تهران

اگر شما جزء افرادی هستید که با زانو درد مواجه شده اید. نیاز است در ابتدا فعالیت بدنی خود را کم کنید و به استراحت بپردازید. البته این را در نظر داشته باشید که بیش از حد استراحت نکنید، چرا که عضلات شما دچار خشکی و سفتی خواهد شد.

از کفش مناسب و کفی های مناسب می توانید استفاده کنید. اگر اضافه وزن دارید، بهتر است وزن خود را متعادل کنید. تمرینات ورزشی موثر برای تقویت زانو بسیار کارآمد می باشد.
انجام فعالیت ورزشی در آب(اب درمانی) نیز می تواند در کاهش درد زانو موثر باشد.

شما می توانید از وسایل طبی مانند زانوبند هایی که متناسب با شرایط بیماری طراحی و ساخته می شود برای کنترل درد زانو بهره جویید . زانو بند یک وسیله پرکاربرد برای استفاده می باشد. در شرایطی که درمان بموقع انجام نشود اجبار جراحی را برای بیمار ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: راه های درمان آرتروز 

درمان درد آرتروز زانو بدون جراحی در تهران

بسیاری از افراد از عمل جراحی و عواقب بعد از عمل به شدت واهمه دارند. بنابراین سعی می کنند تا جایی که امکان دارد خود را به تیغ جراحی نسپارند. درگذشته آخرین راه برای درمان درد زانو تعویض مفصل زانو به وسیله عمل جراحی بود.
امروزه با استفاده از روش نوینی که اسکن پا نام دارد، می توان این بیماری را بدون بستری شدن و تحمل عوارض جراحی درمان کرد. در این روش با انجام اسکن دلیل ایجاد کننده آرتروز زانو و شدت آرتروز تشخیص داده شده و درمان مناسب انجام خواهد شد.

این درمان علاوه بر جلوگیری از پیشرفت بیماری، در رفع درد و تورم نیز موثر است. بنابراین با توجه به اینکه این روش درمان ریسک و خطرات عمل جراحی را ندارد، می تواند بسیار پرکاربرد و کاملا درمان کننده باشد.

پانوشت: درمان درد آرتروز زانو در تهران، درمان آرتروز زانو بدون جراحی، درمان خانگی درد آرتروز زانو تهران