مرکز درمان انحراف زانو

اسکن کف پا در کرج و تهران، یکی از انواع خدماتی است که ما در کلینیک سلامت پا پردیس به شما عزیزان ارائه می دهیم.

اسکن کف پا، تکنیکی است که به کمک آن، افرادی که از درد پا رنج می برند؛ یا اینکه در ناحیه پا یا کف پایشان ناهنجاری‌های وجود دارد؛ می‌توانند نحوه توزیع فشار در بخش‌های مختلف پای خود را درک کرده و علاوه بر آن به کمک این تکنیک، ساختار پا نیز مشخص شده و مشکلات کمر ، زانو و پاها تشخیص داده شده و قابلیت درمان ایجاد خواهد شد. 

در نتیجه می ‌توان به کمک اسکن کف پا در مرکز کرج یا تهران، به سادگی با توجه به نوع قوس، اندازه پا، نقاط فشار و چرخش، انحراف زانو یا فشار غیر متعارف در ناحیه کمر ، کفی و صندل طبی مخصوص پای فرد مورد نظر را تولید کرد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

یکی از جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری ها برای ارزیابی کلی پا ، کمر و زانوی اشخاص و معاینه دقیق تر آن جهت شناخت کافی نسبت به بیماری های پا و دلایلی که پا درد از آن ناشی می شود،چرا درد یا آرتروز زانو ایجاد شده  یا دلیل ایجاد کننده درد کمر چه می باشد ؛ اسکن کف پا است.

اسکن کف پا  کمک می کند تا ساختار پای بیمار را شناخته ، مشکلات کمر زانو و ماها تشخیص داده شده و با توجه به نقاطی که فشار بر آن بیش از سایر نقاط وارد می آید؛ به فرد بیمار جهت درمان درد کمر ، زانو و پاهای وی به روش های غیر جراحی کمک کرد.

اسکن کف پا چیست؟

اسکنرهای قدرتمند و دقیق، کف پای افراد را اسکن کرده و نسبت به ساختار پا تصویر تخصصی  ارائه می‌دهند.

در نتیجه به کمک اسکن کف پا می توان کفی و صندل طبی کاملا مطابق با پای فرد را طراحی کرده و با تراش ۳ بعدی کامپیوتری ساخت . 

پا، ستون بدن است. در نتیجه سلامت آن نقش انکار ناپذیری در سلامت جسمی و روحی ما دارد. تا جایی که پا را قلب دوم انسان می نامند.

در صورتی که هر گونه درد یا مشکلی در پای ما به وجود بیاید عملاً عملکرد زندگی مختل شده و در صورت بی توجهی به آن، سلامتی جسمی و روحی ما نیز به خطر می‌افتد.

هنگامی اهمیت اسکن کف پا جهت شناخت ریشه علل سایر دردهای بدن، برای ما مشخص می شود؛ که بدانیم در بسیاری از مواقع دلیل اصلی بیماری هایی همچون کمر درد، زانو درد ، ریشه در عدم سلامت پا و وجود اختلالات در کف پای ما دارد.

کلینیک سلامت پا پردیس با آگاهی نسبت به این موارد، با داشتن نیروهای متخصص و استفاده از به روزترین دستگاه ها و جدیدترین تکنولوژی های دنیا درمان مناسب را برای بیماران فراهم می آورد. 

با توجه به دو شعبه کرج و تهران کلینیک پردیس؛ در صورتی که تمایل به اسکن کف پا در کرج یا اسکن کف پا در تهران دارید، کافیست از طریق شماره تلفن های درج شده در وبسایت با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: زانودرد دارید؟ برای درمان درد زانو در تهران به اینجا مراجعه کنید

اسکن کف پا و ساخت کفی طبی

یکی از بهترین، پرکاربردترین و موثرترین روش ها جهت اصلاح اختلالات کف پا؛ استفاده از کفی و صندل‌های طبی است. اما همین روش موثر نیز در صورتی که به صورت نادرست مورد استفاده قرار گیرد ممکن است نه تنها نتیجه مطلوب را به همراه نداشته بلکه درد پا را نیز تشدید کند.

کفی های طبی لزوماً بایستی کاملاً مطابق کف پای بیمار ساخته شده؛ تا به خوبی به رفع ناهنجاری های کف پا، کنترل درد کمر و زانو  کمک کنند. با این حال تولید کفی طبی کاملاً متناسب با پای یک فرد در اکثر مواقع کاری بسیار دشوار و حتی غیر ممکن به نظر می آید.

اینجاست که اهمیت اسکنر پا جهت اسکن کف پا نمود پیدا می کند. فرد متخصص نخست  کفی و صندل طبی را طبق نتایج اسکن کف پا، متناسب با شرایط کمر ، زانو و پای بیمار  طراحی کرده و پس از آن  ساخت کفی و صندل طبی کاملا با دستگاه تراش کامپیوتری بدون دخالت دست انجام خواهد شد .

در حقیقت پس از اینکه اسکن کف پای فرد به وسیله دستگاههای تخصصی صورت گرفت؛ اطلاعات حاصله به نرم افزارهایی که طراحی کفی و صندل‌های طبی را انجام می دهند ارسال می شود. پس از آن نتایج اسکن  بررسی شده و در نهایت  اطلاعات طراحی کفی و صندل طبی که کاملاً متناسب با کف پای شما طراحی شده است را به پرینتر سه بعدی ارسال می شود. در نتیجه پرینتر مذکور، کفی و صندل طبی حاصل از اسکن کف پا را تراش میدهد.

اسکن کف پا و ساخت کفی طبی

موارد استفاده از اسکن کف پا

اسکن کف پا جهت شناخت ریشه علل سایر دردهای بدن، مانند کمرد درد و زانو درد استفاده می شود.اسکن پا در درمان بیماری‌های زیر کاملا موثر بوده و درمان مناسب را ایجاد خواهد کرد :

۱- درمان آرتروز زانو

آرتروز زانو یک بیماری‌ است که مفصل ها را درگیر می‌کنند. اسکن پا یک تکنولوژی جدید و پیشرفته برای تشخیص و درمان آرتروز زانو است که با استفاده از فناوری فوت اسکن و تصاویر رنگی نقاط فشار پاها را، با دقت بالایی مشخص کرده و  مشکلات زانو را تشخیص می‌دهد.

۲- درمان زانو ضربدری و پرانتزی

دو نوع از مشکلاتی که باعث درد زانو می شود داشتن عارضه زانو ضربدری و پرانتزی است.بهترین روش درمان غیر جراحی و بدون درد در درمان زانو ضربدری و پرانتزی انجام اسکن پا و ساخت کفی و صندل طبی بر اساس اطلاعات اسکن پای بیمار می باشد.

۳- درمان صافی کف پا

هنگامی که قوس مناسبی در پای فرد وجود نداشته باشد این عارضه صافی کف پا نام دارد.درمان را می توان با استفاده از فوت اسکن انجام داد. اسکن پا یک روش موثر جهت تشخیص و درمان صافی کف پا است، با استفاده از این روش شما می توانید به موقع این عارضه را تشخیص دهید و با استفاده از کفی و صندل های تولید شده با این اسکن پا به درمان آن بپردازید.

۴- درمان خار پاشنه

ورم فاشیای کف پا  که معمولا به خار پاشنه معروف است، باعث درد شدید در کف پا می شود.با استفاده از این تکنولوژی پزشک می تواند ابتدا بیماری را تشخیص و سپس به درمان خار پاشنه اقدام کند. برای درمان از کفی طبی ساخته شده بر اساس اطلاعات بدست امده از اسکن پای بیمار استفاده می شود که به بهبود بیماری کمک می کند.

۵- درمان درد کمر

یکی از دردهای رایج مفصلی کمر درد است. اسکن پا می تواند در بسیاری از مواقع دلیل اصلی بیماری هایی همچون کمردرد، زانو درد و حتی درد کف پا و ساق پا، که ریشه در عدم سلامت پا و وجود اختلالات در کف پای ما دارد را درمان کند.

۶-درمان دیسک و اعصاب سیاتیک

از جمله علت های درد کمر بیرون زدگی دیسک و اعصاب سیاتیک است. به روزترین درمان بدون عوارض و غیر جراحی در درمان دیسک و اعصاب سیاتیک انجام اسکن پا و تشخیص دقیق علت ایجاد کننده دیسک و اعصاب سیاتیک توسط اسکن پا می باشد. پس از آن درمان دیسک و اعصاب سیاتیک مطرح می شود، اطلاعات اسکن وارد نرم افزار طراحی کامپیوتری می شود و کفی و صندل طبی متناسب با ویژگی اسکن پای بیمار طراحی و ساخته می شود.

اسکن کف پا در کرج

۷- درمان درد کف پا و ساق پا

از جمله شایع ترین دردها، درد کف پا و ساق پا است. فوت اسکن (Foot scan) یک فرآیند تشخیصی  و درمانی است که با استفاده از دستگاه‌هایی مانند اسکنر پا، به ما اجازه می‌دهد تا برای هر فرد، یک کفش سازگار و بهینه را پیدا کنیم. با این کار به جلوگیری و کمترشدن درد کف پا و ساق پا کمک می شود.

۸- درمان درد زانو

زانو از جمله کاربردی ترین اعضاهای بدن به شمار می آید.در صورت مبتلا شدن با این درد زانو برای تشخیص و درمان می شود از فوت اسکن استفاده کرد که با استفاده از تصاویر رنگی که ایجاد می کند به صورت تخصصی بیماری را تحلیل می کند و می تواند کفی و صندل طبی مناسب طراحی کند که برای درد زانو مناسب باشد.

۹- درمان میخچه

عارضه میخچه بیشتر کف پا ایجاد می شود. برای تشخیص به موقع و درمان میخچه از دستگاه فوت اسکن می شود. در نتیجه می ‌توان به کمک اسکن کف پا، به سادگی با توجه به نوع قوس، اندازه پا، نقاط فشار و چرخش، کفی و صندل طبی طبی مخصوص پای فرد مورد نظر را تولید کرد.

اسکن کف پا در کرج

هزینه اسکن کف پا به عوامل مختلفی بستگی دارد. همه ساله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعرفه هایی را برای هزینه اسکن کف پا تعیین می کند. آنچه که تاثیر مستقیم بر هزینه اسکن کف پا دارد؛ نوع  بیماری  و شدت بیماری و ….می باشد که هزینه ها در  تعرفه بر اساس این موارد تعیین شده است . 

در صورتی که نیاز به یک موسسه معتبر جهت اسکن کف پا در کرج یا اسکن کف پا در تهران دارید؛ به شما این نوید را می‌دهیم که در مسیر درستی قرار گرفته اید. مفتخریم که در کلینیک سلامت پا پردیس، نماد اولین مرکز تخصصی اسکن پا را بر دوش می کشیم.

کلینیک سلامت پا پردیس با ۲ شعبه در تهران و کرج، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

هزینه اسکن کف پا

همچنین بیماران گرامی می توانند برای ویزیت در شعبه کرج به آدرس چهارراه طالقانی، به سمت میدان سپاه، روبروی داروخانه هلال احمر، ابتدای بلوار قائم، ساختمان جهان نما، طبقه ۵، واحد ۱۵ مراجعه نمایند. تلفن های تماس و نوبت دهی ۰۹۳۵۹۵۹۶۳۵۳ و ۰۲۶۳۲۷۴۶۸۹۰ می باشد.

آدرس شعبه تهران:تهران زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، روبروی مجتمع تجاری پالادیوم، ساختمان پیراسته ، طبقه ۴، واحد ۴۱

تلفن تماس و نوبت دهی: ۰۹۱۲۹۳۷۱۰۸۳

پانوشت: اسکن کف پا در کرج، هزینه اسکن کف پا در کرج، اسکن کف پا ارزان قیمت در کرج