پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی ساخت کفی و صندل طبی

پرینترسه بعدی یک نرم افزار طراحی کامپیوتری برای کفی و صندل طبی است. این نرم افزار با هدف ارائه راهکارهای بهینه و سفارشی به افرادی که به مشکلات پا مبتلا هستند، توسعه یافته است.

در کلینیک سلامت پا پردیس با استفاده از این نرم افزار، کاربران می توانند درمان و مدیریت درستی برای مشکلات پا خود انتخاب کنند.

این کلینیک با استفاده از این نرم افزار که شامل امکاناتی مانند تحلیل پایانه اسکن، طراحی سفارشی کفی و صندل طبی، مشاوره آنلاین و گفت و گو با متخصصان پای است.

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و الگوریتم های هوش مصنوعی، این نرم افزار توانایی تشخیص مشکلات مختلف پایی را داراست و پیشنهادهای درمانی و طراحی های خاصی را برای هر فرد فراهم می کند.

اسکن کف پا در تهران و کرج، یکی از انواع خدماتی است که در کلینیک سلامت پا پردیس به شما عزیزان ارائه می دهیم. 

اسکن کف پا چیست؟

اسکن کف پا چیست؟

اسکن کف پا را می توان یکی از جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری ها دانست. به کمک این تکنولوژی، ارزیابی کلی پای اشخاص صورت گرفته و بر روی پا معاینه دقیق تر انجام میشود. درنتیجه شناخت کافی نسبت به بیماری های پا بدست آمده و دلایلی که پا درد از آن ناشی می شود، مشخص میگردد.

تکنولوژی اسکن کف پا و تحلیل اسکن کف پا، به پزشکان کمک می کند تا به شناخت کافی از ساختار پای بیمار دست یافته و به فرد بیمار جهت درمان پا درد وی به روش های مختلف کمک نمایند. این مهم با توجه به نقاطی که فشار بر آن بیش از سایر نقاط وارد می آید؛ حاصل می شود.

سلامت پا به عنوان ستون بدن، اهمیت زیادی دارد. در صورت وقوع هر گونه درد یا مشکلی در پا، عملاً عملکرد زندگی مختل شده و در صورتی که به آن بی توجهی نشان دهیم، سلامتی جسمی و روحی ما نیز به خطر می‌افتد.

برای اینکه به اهمیت اسکن کف پا پی ببریم؛ باید به کمک این تکنولوژی جهت شناخت ریشه علل سایر دردهای بدن، اشاره کرد. ذکر این نکته ضروری است که در بسیاری از مواقع دلیل اصلی بیماری هایی همچون کمر درد، زانو درد و حتی سردرد، ریشه در عدم سلامت پا و وجود اختلالات در کف پای ما دارد.

ما در کلینیک سلامت پای پردیس، با آگاهی از این موضوع، به کمک شما عزیزان آمده؛ و با به کارگیری تجهیزات کاملا تخصصی اسکن کف پا، نخست به شناخت علت درد پرداخته و سپس در صدد رفع این مشکلات برآییم.

بیشتر بخوانید: درمان درد ساق پا در تهران

دلایل نیاز به اسکن کف پا

یکی از مهمترین دلایلی که افراد به اسکن کف پا نیاز دارند، ساخت کفی طبی است. در گذشته و پیش از اختراع این تکنولوژی؛ ساخت کفی پای مخصوص هر پا، با قالب گیری از پای فرد توسط گچ های مخصوص صورت می گرفت.

اما امروزه به سادگی با تفسیر اسکن کف پا در تهران و سایر شهرها، می توان شکل پای هر فرد را به صورت کاملا دقیق و با جزئیات مشخص کرد. اطلاعات بدست آمده از دستگاه های اسکنر سه بعدی کف پا، به سادگی به نرم‌افزار دستگاه مربوطه انتقال داده می شود؛ تا این دستگاه کفی مخصوص پای هر فرد را بسازد.

اسکن کف پا چیست؟

همچنین تفسیر نتایج اسکن کف پا در تهران و در کلینیک سلامت پای پردیس توسط فرد متخصص، مشکلات مختلف موجود در استخوان بندی پای فرد بیمار را مشخص می کند.

مثلا، صافی کف پا یا کجی شست پا در بسیاری از مواقع دلیل عمده دردهای پا می باشد. به کمک اسکن کف پا در تهران یا سایر نقاط ایران و تحلیل اسکن کف پا، ساختار کامل پا مشخص شده، در نتیجه به علت بسیاری از دردها در پا، پی ببریم.

مزایای اسکن کف پا

مزایای اسکن سه بعدی کف پا عبارتند از:

۱- دقت بالا: اسکن سه بعدی قادر است تا تصاویر بسیار دقیق و دقیق از کف پا را ارائه دهد. این به متخصصان پزشکی و کارآیی در تشخیص و درمان مشکلات کف پا کمک می‌کند.

۲- شناسایی مشکلات: با تولید تصاویر دقیق از کف پا، مشکلات مرتبط با ساختار کف پا، شامل داروخانه‌ها یا مشکلات مربوط به ترک خوردن را می توان به راحتی شناسایی کرد. این اطلاعات برای تشخیص و درمان صحیح مشکلات پا بسیار حیاتی است.

۳- بر مبنای دلایل خطر: اسکن سه بعدی کف پا به متخصصان توانایی تشخیص و پیش‌بینی مشکلات مربوط به سلامت کف پا را می‌دهد. بر مبنای دلایل خطر مانند سابقه توأم با مشکلات دیابت یا پوستی و یا ژنتیکی، متخصصان به راحتی می توانند تشخیص دهند که آیا شخص در معرض ریسک برای مشکلات کف پا است یا نه.

۴- سرعت و کارآمدی: اسکن سه بعدی کف پا سریعتر و موثرتر از روش‌های سنتی برای مشخص کردن مشکلات پا است. این روش به متخصصان می‌تواند کمک کند که با سرعت بیشتری تشخیص دهند که مشکلات پا راه‌حل‌های کارآمد واقعی را بهبود دهند.

۵- پیشرفته ترین پزشکی: اسکن سه بعدی کف پا یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین روش ها در پزشکی می باشد. به این دلیل که از فناوری برتر تصویربرداری استفاده می‌کند و متخصصان را قادر می‌سازد به صورت دقیق تر و کیفیت بالا مشکلات پا را تشخیص دهند.

هزینه اسکن کف پا 

روش های اسکن کف پا

دو نوع اسکنر بسیار رایج جهت اسکن کف پا در تهران و کرج ، اسکنر نوری و اسکنر فشاری است. هر کدام از این دو اسکنر، اطلاعات خاصی را بدست می دهند.

۱- اسکن کف پا توسط اسکنر فشاری، به این صورت است که فرد روی صفحه ای می ایستد. در این صفحه تعداد زیادی سنسور فشار تعبیه شده است. این سنسورها به هنگام انجام عملیات اسکن کف پا، می‌توانند میزان فشاری که هر نقطه از پا بر روی صفحه اعمال می‌کند، را به صورت دقیق نشان دهند.

۲- اسکنرهای نوری نیز بدین صورت عمل میکنند که اسکنر مذکور از طریق نور، پراکندگی فشار را در تمامی نقاط پا نشان میدهد. یعنی تکنولوژی به کار رفته در این اسکنرها، نور می باشد.

در حالت کلی اسکن کف پا در تهران و کرج و در سایر نقاط ایران توسط اسکنر های فشاری، به دو صورت استاتیک و دینامیک صورت می گیرد.

هزینه اسکن کف پا 

هزینه اسکن کف پا بستگی به عوامل مختلفی دارد. این هزینه توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مشخص می شود. به همین جهت عموما کلینیک ها اسکن رایگان کف پا را ارائه نمی دهند. با این وجود در کلینیک سلامت پای پردیس شرایطی را در نظر گرفته ایم که هزینه اسکن کف پا در تهران و کرج، تا جای ممکن کاهش یابد.

اسکن کف پا در تهران و کرج

درمان میخچه در تهران و کرج، درمان دردهای کف پا، ساق پا، زانو و کمر، اسکن کف پا در تهران و کرج و درمان صافی کف پا؛ از جمله خدماتی هستند که ما در کلینیک سلامت پای پردیس، مفتخر به ارائه آن به شما عزیزان هستیم.

همانگونه که گفته شد، یکی از موارد استفاده از تحلیل اسکن کف پا، ساخت کفی طبی است. کفی های طبی نه ‌تنها به بهبود درد در ناحیه پا، زانو، کمر و حتی گاهی اوقات گردن، کمک می کنند؛ بلکه در بسیاری از مواقع به خصوص برای کودکان، می تواند برخی ایرادات ساختاری در پا مانند صافی کف پا، والگوس زانو، و کالکانئوس والگوس را اصلاح کند.

اگر به دنبال به یک موسسه معتبر جهت اسکن کف پا در تهران هستید؛ به شما این نوید را می‌دهیم که در مسیر درستی قرار گرفته اید. مفتخریم که در کلینیک سلامت پا پردیس، نماد اولین مرکز تخصصی اسکن پا را بر دوش می کشیم.

درمان درد کف پا و ساق پا

کلینیک سلامت پا پردیس با ۲ شعبه در تهران و کرج، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

آدرس کلینیک سلامت پا پردیس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، روبروی مجتمع تجاری پالادیوم، ساختمان پیراسته، طبقه ۴، واحد ۴۱ مراجعه نمایید. تلفن تماس و نوبت دهی ۰۹۱۲۹۳۷۱۰۸۳ می باشد.

آدرس کلینیک سلامت پا پردیس: کرج، چهارراه طالقانی، به سمت میدان سپاه، روبروی داروخانه هلال احمر، ابتدای بلوار قائم، ساختمان جهان نما، طبقه ۵، واحد ۱۵ مراجعه نمایند. تلفن های تماس و نوبت دهی ۰۹۳۵۹۵۹۶۳۵۳ و ۰۲۶۳۲۷۴۶۸۹۰ می باشد.

جهت اطلاع از شرایط اسکن پا در تهران و کرج، و رزرو نوبت، می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید.