درمان کمر درد

درمان درد کمر در تهران و کرج در مرکز کلینیک سلامت پا پردیس توسط متخصصین مجرب انجام می شود. مرکز کلینیک سلامت پا پردیس توانسته است با تلاش و پشتکار چندین ساله، بهترین خدمات را برای شما عزیزان فراهم کند.

کلینیک سلامت پا پردیس نه تنها در زمینه درمان درد کمر در تهران بلکه در زمینه های دیگر درمان از جمله صافی کف پا، ساق پا و غیره فعالیت می کند. برای رفاه حال شما عزیزان، کلینیک سلامت پا پردیس در شهرهای کرج و تهران دایر می باشد. بنابراین همشهریان عزیز می توانند از یکی از این دو شعبه موجود برای درمان درد کمر در تهران و درمان درد کمر در کرج بهره مند شوند.

درمان درد کمر در تهران

درد کمر دارای علل مختلفی در افراد می باشد. علاوه بر این، درد کمر در مردان و زنان نیز می تواند علل متفاوتی داشته باشد. بنابراین با توجه به این موضوع، دانستن علل درد کمر بسیار تخصصی است. همچنین تشخیص علل درد کمر برای درمان آن نیز ضروری است.

پس لازم است همشهریان عزیز برای تشخیص علل درد کمر خود به متخصصان مجرب مراجعه کنند. در این راستا کلینیک سلامت پا پردیس با داشتن متخصصان مجرب و کارآمد در زمینه درمان درد کمر در تهران می تواند به همشهریان عزیز خدمت رسانی کنند.

از علل درد کمر در زنان می توان به آندومتریوز، بیماری التهابی لگن و درد کمر در دوران بارداری اشاره کرد. لازم است هر کدام از این بیماری ها زیر نظر پزشک متخصص تشخیص و درمان شود. از علل درد کمر در مردان نیز می توان به پیچ خوردگی بیضه اشاره کرد.درمان کمر درد

از دلایل شایع کمر درد در مردان و زنان، می توان به آسیب ستون فقرات، دیسک، آسیب رباط هایی که مرتبط با ستون فقرات هستند؛ اسپاسم عضلانی و غیره اشاره کرد.

بنابراین درد در ناحیه کمر یک نشانه برای نشان دادن آسیب به کمر بوده؛ و لازم است حتما زیر نظر پزشک متخصص بررسی شود. در بعضی اوقات درد در ناحیه کمر محدود به کمر نیست و مرتبط با آسیب اندام های داخل شکمی است. از جمله این اندام ها می توان عفونت کلیه، سنگ کلیه، پانکراس و غیره را نام برد.

بیشتر بخوانید: برای درمان میخچه در تهران هزینه اضافی نپردازید!!

شایع ترین علل کمر درد

کمر انسان از ستون فقرات تشکیل شده است. ستون فقرات دارای تعدادی مهره، استخوان خارجی و دنبالچه می باشد. هر گونه تغییر در حالت ستون فقرات موجب بروز بیماری می شود.

دیسک کمر یا دیسک بین مهره یکی از بیماری های شایع ستون فقرات می باشد. هر گاه فشاری به ستون فقرات شما وارد شود، دیسک حالت طبیعی خود را از دست می دهد. بنابراین ممکن است دچار بیماری پارگی دیسک یا بیرون زدگی دیسک شوید.

در این حالت، ممکن است دردهای متفاوتی را در قسمت های مختلف کمر تجربه کنید. شما با شرح چگونگی درد و حتی نقاط درد می توانید پزشکتان را برای تشخیص بیماری یاری دهید. در بعضی از مواقع بیمار ممکن است درد را در کمر و تا پاهای خود حس کند. در این حالت درد در پاها حتی بیشتر از درد کمر احساس می شود. به این نوع از دردها معمولا دردهای سیاتیکی می گویند.

در بعضی بیماران ممکن است حس درد از کمر به شانه، پهلو و ران هدایت شود. در این حالت ممکن است بیمار دچار بیماری آتروپاتی باشد. یکی دیگر از علائم آن می تواند کم شدن درد در حالت فعالیت باشد.

بنابراین ملاحظه می کنیم که بیماری درد کمر بسیار گستره است و ممکن است علائم گوناگونی داشته باشد. در نتیجه تنها یک مرکز متخصص خوب و با تجربه می تواند ما را در بهبود بیماری کمک کند. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم حتما برای درمان درد کمر در تهران با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

درمان درد کمر در تهران

آدرس کلینیک سلامت پا پردیس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، روبروی مجتمع تجاری پالادیوم، ساختمان پیراسته، طبقه ۴، واحد ۴۱ مراجعه نمایید. تلفن تماس و نوبت دهی ۰۹۱۲۹۳۷۱۰۸۳ می باشد.
آدرس کلینیک سلامت پا پردیس: کرج ، چهارراه طالقانی، به سمت میدان سپاه، روبروی داروخانه هلال احمر، ابتدای بلوار قائم، ساختمان جهان نما، طبقه ۵، واحد ۱۵ مراجعه نمایند. تلفن های تماس و نوبت دهی ۰۹۳۵۹۵۹۶۳۵۳ و ۰۲۶۳۲۷۴۶۸۹۰ می باشد.

پانوشت: درمان درد کمر در تهران، درمان تضمینی درد کمر در تهران