درمان کف پاصاق

صافی کف پا تا چه سنی قابل درمان است؟

درمان صافی کف پا در تهران با استفاده از دستگاه های اسکن پا در کلینیک سلامت پا پردیس صورت می گیرد.
کلینیک سلامت پای پردیس مجهز به پیشرفته ترین دستگا های اسکن پا در تهران می باشد. بنابراین به موجب دستگاه های مناسب و پیشرفته روز دنیا تشخیص و به دنباله آن درمان صافی کف پا در تهران به بهترین شکل انجام می شود.
همشهریان عزیز می توانند در صورتی که به دنبال درمان صافی کف پا در بزرگسالان و کودکان هستند؛ به کلینیک پردیس مراجعه نمایند.
کلینیک سلامت پا پردیس علاوه بر دسترسی به دستگاه های تخصصی از افراد متخصص و با تجربه نیز بهره جوییده است.
بنابراین کمترین وقت را برای تشخص و درمان مناسب صافی کف پا در تهران صرف می کنند.
همشهریان عزیزی که به دنبال این هستند که بدانند برای درمان کف پای صاف تا چه زمانی قابل درمان است و اینکه باید چه درمانی انجام دهند ؛ می توانند در اسرع وقت برای درمان صافی کف پا، به کلینیک سلامت پای پردیس در تهران مراجعه کنند.

درمان کف پای صاف

قوس کف پا به حدودی از انگشتان تا پاشنه پا را می گویند. هر یک از اعضای بدن برای حفظ بقا و سلامت انسان دارای وظایفی هستند.
از جمله وظایف قوس کف پا، کمک به توزیع متوازن وزن بدن در هنگام ایستادن و راه رفتن است.
قوس کف پا در حین محکم بودن، قابلیت انعطاف پذیری دارد و از این روست که می تواند فشارهای وارده به پا را تحمل کند.
همچنین قوس کف پا می تواند نیروهای وارد شده از طرف زمین به بدن را کاهش دهد.
بنابراین وجود این گودی در پا به اندازه خود لازم و ضروری است. بعضی افراد در بدن خود فاقد این گودی هستند یا میزان گودی کف پای آنها کم است. به بیان دیگر این گونه از افراد دارای کف پای صاف هستند و به صافی کف پا دچار می باشند.

درمان کف پاصاف
نرمی مفصل در ناحیه قوس کف پا موجب صافی کف پا می شود. از عوامل دیگر برای صافی کف پا می توان به تشکیل نشدن کامل یک یا دو استخوان در ناحیه مچ و کف پا یا چسبیدن آن ها به یکدیگر را نام برد.
صافی کف پا در افراد مختلف متفاوت است و به دو صورت صافی کف پای انعطاف پذیر و صافی کف پای سخت یا غیر قابل انعطاف دیده می شود.
در صافی کف پای انعطاف پذیر قوس کف پای فرد با گذاشتن پا بر روی زمین گودی خود را از دست می دهد. در حالت صافی کف پای سخت قوس کف پا در فرد مشاهده نمی شود و ممکن است با افزایش سن تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اسکن پا در تهران

دلایل ابتلا به صافی کف پا

بهتر است بدانید چه افرادی بیشتر به صافی کف پا دچار می شوند؟ افرادی که در سابقه خانوادگی آنان، صافی کف پا وجود داشته است. افرادی که دارای عضلات ضعیف در قوس کف پا هستند. افرادی که بیماری های آرتروز یا رماتیسم مفصلی دارند ممکن است به عارضه صافی کف پا دچار شوند.رفع این عارضه اهمیت زیادی دارد .
صافی کف پا در کودکان و بزرگسالان دیده می شود. معاینه کودکان معمولا در سن ۴ سالگی برای تشخیص صافی کف پا مناسب می باشد.
صافی کف پا در کودکان موجب حس درد پاها ، ایجاد خستگی زیاد و درد در هنگام راه رفتن می شود.
این بیماری در کودکان با عارضه کج شدن پاشنه ها رو به بیرون همراه باشد. ممکن است کودک شما نسبت به انجام فعالیت های ورزشی و جسمانی که موجب درد در پا میشود، مقاومت کند.
عوارض صافی کف پا در بزرگسالان تشدید می شوند. صافی کف پا در بزرگسالان ممکن است علائمی مانند: درد کف پا در قسمت قوسی شکل، درد عضله ساق پا، زانو درد، درد مفصل ران، درد پشت و کمر را داشته باشند.
بیماران مبتلا به صافی کف پا برای تشخیص و درمان این بیماری می توانند از دستگاه های اسکن پا استفاده کنند.
بنابراین همشهریان عزیز می توانند برای تشخیص کف پای صاف خود از دستگا های اسکن پا در کلینیک سلامت پا پردیس بهره جویند.
همچنین برای درمان صافی کف پا در تهران به کلینیک سلامت پا پردیس مراجعه کنند.
در نتیجه با استفاده از تفسیر اسکن پا، می توان کفی و صندل طبی مناسب برای درمان صافی کف پا را به عنوان تنها روش درمان صافی کف پا در بزرگسالان، ارائه کرد.

کف پا صاف

اقدامات لازم برای صافی کف پا

برای درمان قطعی صافی کف پا در وهله اول می بایست از کفی و صندل طبی مناسب استفاده کنید. در صافی پا با استفاده از پیشگیری می توان هزینه درمان عوارض کف پای صاف را کاهش داد. در صافی کف پا می توان بیماری را با انجام حرکات مخصوص و استفاده از کفی طبی و صندل های طبی درمان کرد.

صافی کف پا تا چه زمانی قابل درمان است؟

در اکثر موارد، صافی کف پا در طول زمان شدت می یابد و به به تدریج بدتر می شود. هرچه سن فرد کمتر باشد بدن بهتر و سریع تر می توانید مشکل خود را حل کند بنابراین اگر هرچه سریع تر متوجه شویم که فرزندمان کف پای صافی دارد مثلا معاینه کودک در سن ۴ سالگی و با مراجعه به کلینیک سلامت پا پردیس و انجام روش های درمانی پیشنهاد شده می تواند در بهبود این عارضه موثر باشد.

اگر صافی کف پا شما باعث ناراحتی یا مشکلاتی مانند درد یا محدودیت در حرکت شده است، بهتر است با درمانگر کلینیک مشورت کنید. آنها می توانند بر اساس وضعیت خاص شما و عوامل دیگر، نظر صحیح و درمانی را در این زمینه ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: صافی کف پا به چه علت ایجاد می‌شود؟

درمان صافی کف پا در تهران

افرادی که دچار صافی کف پا هستند، سعی کنند کمتر از کفش پاشنه بلند استفاده کنند. کفش پاشنه بلند موجب تشدید تضعیف عضلات و تاندون های پا می شود.
کفش پاشنه بلند موجب می شود، قوس پا بیشترین فشار را متحمل شود. بهتر است از اینگونه کفش ها اجتناب بورزید.
همچنین از کفش های پنجه باریک، کفش تنگ، کفش چرمی تخت و کفش های صاف استفاده نکنید.
کفش های کهنه و استفاده شده را دور بریزید. استفاده از کفش ورزشی بند دار برای افراد داری کف پای صاف مناسب ترین گزینه است.

تشخیص کف پا صاف
برای درمان صافی کف پا می توانید به کلینیک سلامت پا پردیس در تهران مراجعه کنند.
آدرس کلینیک سلامت پا پردیس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، روبروی مجتمع تجاری پالادیوم، ساختمان پیراسته، طبقه ۴، واحد ۴۱ مراجعه نمایید. تلفن تماس و نوبت دهی ۰۹۱۲۹۳۷۱۰۸۳ می باشد.
آدرس کلینیک سلامت پا پردیس: کرج ، چهارراه طالقانی، به سمت میدان سپاه، روبروی داروخانه هلال احمر، ابتدای بلوار قائم، ساختمان جهان نما، طبقه ۵، واحد ۱۵ مراجعه نمایند. تلفن های تماس و نوبت دهی ۰۹۳۵۹۵۹۶۳۵۳ و ۰۲۶۳۲۷۴۶۸۹۰ می باشد.